poniedziałek, 2 stycznia 2012

Chusta do noszenia niemowląt i dzieci



Zielona chusta do noszenia dzieci. Bardzo przydatna jeżeli nie chce się brać wózka albo gdy dziecko ma kolki, ponieważ podczas noszenia  nie bolą ręce ani kręgosłup.
Ja sama jestem chustomamą już prawie dwa lata i uważam ten kawałek materiału za genialny wynalazek, który dużo ułatwia. Mi przydał się szczególnie  kiedy mój mały skarb miał kolki i wielogodzinne noszenie było strasznie męczące. Gdy tylko był zachustowany to się uspokajał i zasypiał.

Ta chusta powstała specjalnie z myślą o takim małym skarbusiu, który ma się urodzić na koniec stycznia 2012 roku. Mam nadzieję, że będzie dobrze służyć mamie i maleństwu.

Znalezienie odpowiedniego materiału zajęło mi kilka tygodni, ale myślę że ta wędrówka po sklepach z tkaninami była tego warta.

Gdyby ktoś chciał taką chustę chętnie uszyję i przeprowadzę kurs motania. To na prawdę nie jest trudne.

Jak widać na poniższych zdjęciach mój mały Pawełek jest zadowolony z bycia zachustowanym.







Na środku chusty jest wszyty znaczek, który ma za zadanie ułatwić wiązanie. Jak już się zostanie chustomamą albo chustotatą to bardzo się ceni ten znaczek :)


Na zdjęciu poniżej widać że dziecko jest zabezpieczone przed upadkiem specjalnym wiązaniem pod pupą.


A tak wygląda zawiązana z tyłu:


A tu jeszcze raz mój mały chuściak. 






2 komentarze:

  1. Piękna sesja mamy z synkiem :) ja chusty nie miałam, ale uszyłam kiedyś mei tai - też sprawdza się świetnie, ale dla starszych dzieci :) przy okazji chciałam pozdrowić przyszłą chustomamę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wizytę i przyłączenie się do zabawy, czuję, że będzie zabawnie... i o to chodzi :))
    Masz cudownego Maluszka!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń